Pages

Monday, February 28, 2011

My February [ PART TWO]

Holla readers...como diaz? ya ampun rindu betul nak mengarang cerita cerita merepek kat sini.... lama betul tak menghupdate sampaikan aku rase macam separuh jiwa ku pergi sebab tak hupdate cerita ceriti dengan Encik Blog... Sowiii baby...

Ok My February Part TWO.. fuyooo kalah citer hindustan. Siap banyak sequel plak cerita februari aku nieh( Sila Kagum!) sebab kan banyak bendee yang jadik...aku pulak kurang mase berinternet...tu lah kurang mengarang selama beberapa minggu.


Sambungan dalam entry lepas pasal kisah aku menghabiskan masa di Konsert Keunggulan 33 tahun Fransisca Peter....

Macam biasa lah...aku nie malas sikit nak pi tengok konsert monsert nie... tapi oleh kerana dapat sponsor yang menyeponcerkan tiket yang maha  mahal.... jadik aku pun memanjangkan langkah kaki sekali lagi ke Istana Budaya.Thanks again to sponsors and mommy...

Seperti biasa, bila dah masuk IB mana boleh nak shoot during Fran tengah mendayu-dayu menyanyi. Silap silap kena suluh lampu hijau. Tapi aku berjaya mencuri beberapa keping yang diambil pada malam prebiu media konsert  Fran nie. Those pictures nie adalah credit to kak Ieja sebab malam prebiu with media nieh...depa boleh amik gambar (dengan izin).... Layan sikit...


Basically, Konsert Fransisca nie mmg superb. She is a good vocalist i ever heard...... First Class.... Layan Betul... Keluar IB dengan senang hati..... Rase nak pi toilet pun sanggup ku tahan sebab taknak keluar  during showtime punya pasal......

keluar hall mmg rase nak jerit...arghhh


Oleh sebab ramai umat manusia beratur nak mintak sign otograp.... aku pun malas nak tunggu lagi...so takder lah gambar ekslusif aku yang Diva nie dengan Fransisca Peter...(Jiwa kacau sampai sekarang sebab tak amik gambar laga pipi dengan Fran) Maybe next time....

Kakak sempat jadik papparazzi dgn Tok PaH
I'm gonna missed ur voice and perfomance that nite Fran......

bersambung

0 comments:

Post a Comment