Pages

Friday, January 21, 2011

Breaksfast yang Ditaja

Hola Readers, masih dalam Mood Holiday? Me too, I am Friday Blues today. Tak puas rasenyer sehari bangun lambat. Kalau boleh nak bekerja dari rumah (konfem tak bekerja lah aku cam nie). Tapi aku gagahkan jugak badan yang lemau ke tempat kerja. 

Hari ini MRR2 sangat amat mendukacitakan. Aku ingat ramai yang lajak cuti thaipusam namun aku salah. Kelass nyah hari nie mak lambat datang opis. Selamber betul. Baru nak berazam untuk tidak datang lambat lagi. Adoyai...

Akibat cuti Thaipusam yang banyak melalak di karok, perit tekak aku hari nie. Mula2 kuis kuis encik Google untuk carik resepi Air Asam Jawa yang mujarab. Tekak ini perlu dirawat. Chewah... Sambil - sambil meluncur encik Google, perut aku dah pasang lagu kebangsaan dia. Jadik aku kebuntuan ingin breakfast ape pagi ini. Bukak beg karung ajaib aku  dan aku jumpa...jeng... jeng.... jeng....


Friday Healthy Breakfast
My Lil Sista sudah tapau kan aku itu rrrrrroti sama garlic spread(yummy) and mama sudah bungkuskan epal untuk kudapan di opis hari nie. Dengan pesanan "Jangan dok kunyak jajan sangat satnie gemuk lagi"

kawe pun speechless

0 comments:

Post a Comment