Pages

Monday, January 10, 2011

Mari Mencuci List.....

Holaa readers, Januari yang agak hectic.. baru baru nak panas kerusi dah kena tukar pulak. Sekali -sekala terbuka dan terbaca Muka Buku sendiri ("ter" ke?) tetiba aku jadik perasan akan sesuatu benda.......


Profile muka buka aku yang sangat humble kini mengejutkan aku sendiri dengan kehadiran angka angka yang kurang menarik perhatian. Kekadang terpikir bila masa aku ader kawan sampai 1K++ ?  Dah dekat 2K plak tuh... Nie mesti banyak set set merapu dan merepek dalam fren list aku. So azam bulan januari nie, aku nak delete/cuci bersih frenlist aku. Biarkan batu permata dan hanya yang mendatangkan manfaat jer tersenarai. Bagi yang kaca mahupun hampas2 boleh ditapis sudah... Tolong ingatkan aku deh!!

Cheers,

0 comments:

Post a Comment