Pages

Friday, March 18, 2011

i heart ALDO

Hola readers...since hari tuh aldo punyer sale.. macam giler semua pompuan grab kasut...aku pun telah mengejoin ke'gila'an tersebut. Tapi dalam banyak banyak kegilaan itu aku mencari si jantung hati terbaru ku...

ALDO CALCAGNI BLACK SUEDE wedges
Tapi kehampaan telah melanda diriku apabila cuma saiz 4 jer yang ade. Aku telah pun mencari chenta hati ini di lima kedai ALDO yang ada kat Malaysia nie. Tapi jawapan nyer sama, sama ada saiz tak der ataupun "sold out mem". Hey.hey hey... heyran jugak aku nieh... popular jugak kasut nieh....


So harap2 ada orang yang boleh tolong aku carik kasut nie walau di mana pelusuk dunia pun... aku pun dah riki riki dekat ALDO online darik US nun...tapi depa tak balas lagi email mak nie.... Hish malam nie mimpi ALDO lagi lah nampaknyer.....

 i heart FORWOOD jugak

0 comments:

Post a Comment