Pages

Friday, April 01, 2011

Dato' Siti Nurhaliza di Alamanda - A'an Mariyana Terharu?

Holla readers...(Uhuk uhuk.... menepis habuk habuk yang bersawang dengan Encik Blog...huhuh)

Sekali korang baca title entry nie mesti korang ingat aku reblog post abang nara ataupun blog gossip kat Malaysia nie pun...berdebar debar tunggu gambar gambar yang nak di post kan dalam entry nie... Ok..Kalu Tok ti korang kenal jugak...tapi korang mesti tertanya tanya " Siapa Aan Mariyana"- pelakon baru ke? atau artis baru kelahiran AF??? na na na na guessing guessing  terus.....

Hari ni Datok CT ade dekat alamanda Putrajaya sempena road tour Simplysiti. Semua ladies ladies (separuh ladies dan bukan ladies juga) bersesak bagai dekat center court Alamanda. Nasib baik mak cerdik akal sikit. Aku tengok dari tingkat atas....Aku pun tak tau CT nak mai Alamanda. Ade lah dengar2 gosip gosip opis tapi tak der lah sampai jadik tak keruan macam opismate aku... siap nak apply cuti semata mata nak pi laga laga pipi dengan CT...Mak waras lagi ok.....

ni mase kat Watson Alamanda. Credit to deyna83
Center Court Alamanda Ready for CT, Credit to Teratakarmo
Gambar nie i lyke.., Credit to Teratakarmo
Tapi aku tak der amik sekeping pun gambar CT, Tapi nie yang aku jumpa dri Google. CT semasa di Alamanda. Aku suka giler Shawl CT...velvet tuh.....

Credit to FB SimplySiti
Plan hari nie mmg sangat strategik. Sebenarnya hari nie ada celebaration belated birthday untuk my dear friend Aan Mariyana (Ape kawan ko jer ke niniey...ingat kan artis AF tadik). Jadik plannyer aku jalan kaki berpeloh peloh ke Alamanda, pergi ke Body Shop, grab jer aper aper yang patut dan cantik untk hadiah... kemudian pergi ke Secret Recipe dan membeli secubit Kek... lalu bergerak ke Manhattan Fish Market. Kali ni, organiser adalah Puan Wawa. Tapi tak tau lah mane salah silap nyer bila rombongan birthday girl sampai dekat MFM, full house pulak. Aku dengan bangga nyer lepas beli Kek SR dan take away... menunggu Queue untuk masuk dan suprise kan Aan Mariyana... (macam artis lah pulak siap tunggu queue bagai)
Last last kena tukar venue masuk Secret Recipe balik..tebal jugak muka mak nie sebab takdi iye iye take away cake..pastu makan balik dekat SR...

So the suprise begin....
A'an Mariyana




Jadik selepas nyanyi nyanyi... tiup lilin..make a wish-video... Puan Wawa terpaksa pulang awal ke opis kerana tuntuan kerja. Kami meneruskan perjalanan menghabiskan masa dengan birthday Girl.  Sambil merewang dekat Nichii dan beli lah dua tiga benda. Oh Si Little Elle pergi daftar mengundi.... baru berangan -angan dekat Nichii...Si elle dah panggil balik... So balik lah kami.....Tamat Lah celebration  yang simple but lotsa thougts.....

sampai di parking.. aku perasan satu benda.
Si Elle punyer skill parking kereta. Saper lah agaknya cikgu sekolah memandu dia ek... Sian pulak aku tengok keadaan macam nie.

xoxo

0 comments:

Post a Comment