Pages

Friday, November 19, 2010

Azam Tahun Baru - Part 1

Holla readers...Jumaat yang masih sepi.... Semua dalam Mood rayer...aku kena siapkan setimbun jugak kerja kerja duniawi nieh menyebabkan aku tidak layak untuk bercuti semasa hari rayer kurban walaupun kengkawan aku sedang berseronok melapah daging lembu di kampung memasing.

Anyway, aku nak sekali mengepos entri tentang Azam Tahun Baru 2011. Boleh tak? Tidak kan terlalu awal? adakah aku sangat gedik sampai azam tahun baru nak di pos pada bulan November dan tidak pada 31 Disember 2010? Atau mungkin entri azam tahun baru ini hendak dituju kepada sesiapa yang berkenaan dengan maksud tersirat yang bersurat surat...? Awas kau..

Atau mungkin aku nak letak sebagai Motivasi supaya lebih produktif pada tahun 2011 untuk mencapai azam aku, sebab satu dunia dah baca azam aku nieh. Kalau tak buat...mesti MALU peringkat antarabangsa. Bukan peringkat daerah Zon Keramat lagi dah.... hmm. Entrinyer dah siap tapi aku masih peram. Biar tunggu masak dulu kowt..

Hasta Pronto,

0 comments:

Post a Comment