Pages

Tuesday, November 16, 2010

| Good bye Oktober..... Hello November |

Holla readers, its been a while kan i tak bertegur sape dengan Encik Blog. Mesti lah Encik Blog merajuk sampai terkedu bila hari nie dalam sejarah aku  mula bertegur saper dengan dia. Eh? U olls rindu tuan tanah ke tak? Haruslah "TAK" kan...

Bersempena dengan tajuk entri yang sangat mega aku akan merangkumkan banyak cerita dalam satu entri yang sama so that, tak membazir storage space kat alam maya nie untuk simpan entri entri tahap biasa nie.

Oktober adalah bulan yang kalau boleh aku nak skip dalam kalender 2010 aku. Macam macam bende jadik.  dari kerja yang maha memuncak daripada biasa ke sedikit tempias Politic-in-office ke muka aku, pastuh kerja assigment yang terabai dan terpaksa memalukan dirik sendirik dengan membiarkan dirik sendiri dimalukan oleh orang lain yang kurang bertimbangrase(ape lah statement aku nieh), berendam air mata, membiarkan reputasi diri dan sedikit maruah dicalarkan orang, menangisi pemergian nenek tersayang, dan dikala hati ini sedih dan sakit, aku sangat rindu untuk berjumpa dengan BFF aku tapi....mereka pun tiada .....disisi.

BFF saya rindu kamooo
Me+Watie+Jaja

Me and Ai-know

Setelah November menjelma, aku rase ader sedikit udara untuk bernafas. Banyak juga lah berita baik yang aku dapat. dan tak kurang jugak berita buruk. My sister's wedding is Off. Kesian kakak aku. Aku pulak rase tertekan dengan Final Exam yang menjelang  on 9 and 10th of November.
Berkampung dekat Library bersama coursemate "G"

Fes time jejak kaki kat Library UPM sejak enrol(aku jer)

Happy jugak bila we all buat suprise besday untuk Johan dekat Opis dalam suasana kerja yang sangat banyak.. to Daddy Wannabe Johan "sedarlah ko dah tua ngee~"

Suprise!

And satu lagi berita gembira apabila ratu air mata sorang nie (Wawa) dah terlepas dari azab yang ditanggung selama setahun dan buat pertama kali nya mase lunch, Wawa sangat ceria dan habis semua orang dia belanja. Share sikit Wawa berita gembira u tuh kat readers Mak nieh....
Wawa-Aan-Me during lunch

Aku kena habiskan segala sisa kerja yang ader sebelum disember ... sebelum akaun ditutup....maklumlah kerja aku busy mengalahkan kerja bank.wah wah wah.....

Dan aku sangat mengharapkan tahun 2010 nie cepat lah habis sebab aku tak sabar nak sambut  2011. Many new things happening next year. Uools mesti tak sabar kan.... Mak lagi tak sabar tau uoollls

Hasta Pronto(Till then),

0 comments:

Post a Comment