Pages

Thursday, August 12, 2010

2 Ramadhan Yang Paling Dinantikan

Hari ni dah 2 Ramadhan....hari yang aku tunggu2 kalau dalam bulan puase. Pada hari yag sama 26 tahun yang lepas, mak aku merana ganti pose sebulan(plus minus) sebab aku lahir today...muahahaha SORRY mama tapi nak buat cemana kan...Anyway..kalau ikutkan ari nie baru cukup 26 tahun sebab ikut kalender islam. Kalau orang lain tunggu ramadhan kerana kemuliaan bulan dan rahmat, aku tunggu untuk celebrate annivesary sendirik..yeah yeah harus lah sambut..hmm seperti biasa bila dah sambut birthday mesti ader hadiah..Almaklumlah birthday bulan islam kan tak disclose kat orang lain except family so terpaksa lah aku menghadiahkan dirik sendiri...nak tahu ape yang tuan tanah bakal dapat?....



Mula mula biar Birthday Girl pilih TAJUK yang disukai

Lepas tuh pilih lah Sub-tajuk yang rase macam perlu...ingat kena pakai untuk raya....
Sub Tajuk adalah seperti berikut:
  • Handbag
  • Shade
  • Kasut
  • Purse
  • Accesories
  • Jam Tangan
jadik...setelah diputuskan..

"Birthday Girl" nak Tajuk MJ dan Sub tajuk :: Purse
memandang kan purse aku dah rosak sebab sudah enam tahun umur dia berkhidmat...
yeah yeah...my 3rd MJ is coming.....

p/s jangan meluat kay...entry nie untuk menyedapkan hati sendirik....hik hik hik....

0 comments:

Post a Comment