Pages

Monday, October 04, 2010

~Cinta Baru Untuk Dikongsi Bersama~

Hola readers, terlampau sibuk kali aku nie sampai tak menjenguk encik Blog.. nasib baik encik Blog tidak pandai merajuk, merengek-rengek sambil guling-guling atas lantai macam Malcom... Don't worry Encik Blog u're still special in my heart..(ngeh ngeh)
So..readers(macam lah ramai sangat yang baca blog aku nie)....  Just in case U are girls/ladies and cant resist to see and fall in love with heels...We should be a GOOOD fren (",)

As for me, easily fall for heels and wedges that attracts my eyes. Biarlah...even aku tak mampu nak beli sebab mahal nak mati macam boleh beli kete Myvi sebijik...tapi satu hari nanti aku akan dapatkan jugak my fes Jimmy Choo..kena puasa 9 bulan duit monthly shopping  untuk itu..

And now, somebody with evil heart has seduced me with another designers heels which absolutely Gorgeous
Kira kalau bahasa muda mudi sekarang...very the G....OMG!  i just cant resist to buy one for my self

Introducing my new LOVE


Christian Louboutin-source by Encik Gugel..

one of my favourite pair...


Large printed "LOUBOUTIN" kat heels dia

 Antara yang bakal aku miliki...(mungkin kalau ada yang sudi nak belikan...hehehe)



Sexy pair kan...

So itu jelah angan angan sekarang.... ini adalah motivasi yang lebih penting untuk kuat bekerja...chaiyok

P/S: ada sesiapa yang sedang bace entry ini dan meleleh air liurnya? ngggeee~~~~

Hasta Pronto

0 comments:

Post a Comment