Pages

Sunday, October 10, 2010

~Congrats to Muszaphar and Halina~

Hola readers.. Hows Everything? Actually takder mende menarik yang nak di hupdate dalam blog aku yang selamba ya ya nie..tapi sebab mengenangkan Tarikh hari nie sangat cantik dan ader orang popular a.k.a kacak jelita kawwen...jadik aku nak sibuk dan semakkan blog nie dengan ucapan tahniah aku....

Congrats to Angkasawan Negara and the wife....

Lovely couple

Bagi semua yang mengenali Dr. Muszaphar sebagai angkasawan, mungkin terharu dengan berita perkahwinan merpati 2 sejoli nie. Termasuklah aku..

Suatu ketika dahulu, aku sangat meng-adore-kan sheikh muszaphar.... sebab dia kan model, masuk pertandingan lelaki hebat segak perkasa anjuran salah satu majalah tempatan... siap potong2 gambar dalam majalah sumer lekat kat dinding... (dulu lah mase zaman tak matured lagi) sekitar 5-6 tahun yang dulu......

Mase mula2 tengok Dr Muszaphar nieh nak pi angkasa lepas.. aku sampai tak percaya lah... sebab lelaki pujaan ku( dulu dulu lah..) dah nak jadik angkasawan lah pulak....

After all, aku cuma mengenali dia sebagai public figure jer...dan sebagai public figure dia memang charming...
Syukur ke hadrat Illahi akhirnya ditautkan jodoh nya dengan wanita yang telah dipilih.....i likeee.


Kenangan Pertunangan

Upacara pertunangan telah dilansungkan awal tahun nie kalau tak silap aku. Dan aku cuma ingat mase aku terbaca artikel couple nieh dalam majalah pengantin yang they all pilih 10.10.10...sebagai tarikh ijab kabul (wah hebat) Konfem wedding of the year...


Gambar Pre Wedding bertemakan Kayangan

Dan hari ini, 10 Oktober 2010 (10.10.10) Datuk Dr Sheikh Muszaphar Shukor dan pasangannya, Dr Halina Mohd Yunos selamat diijabkabulkan dengan sekali lafaz tepat jam 11.40 pagi tadi, di Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin (Masjid besi Putrajaya). Pasangan dinikahkan oleh bapa pengantin perempuan, Mohd Yunus Mohd Ali dengan bersaksikan Pengarah Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan, Datuk Che Mat Che Ali.


So, di kesempatan ini, aku ingin sekali mengucapkan Tahniah.. Selamat Pengantin Baru ...Semoga dipanjangkan jodoh sehingga akhir hayat...dimurahkan rezeki dengan kebahagiaan dan anak anak yang menjadi harta akhirat kelak. Teruskan usaha menabur bakti kepada Malaysian especially dalam bidang masing-masing. Tahniah sekali lagi kepada Dr. Muszaphar dan Dr. Halina. God Bless

P/s: buat ucapan panjang dengan harapan couple nieh boleh baca entry nie walaupun sebenarnye macam.....

~love all~


0 comments:

Post a Comment