Pages

Monday, October 18, 2010

- Conference's Call -

Hola readers,  Happy Monday Blues...aku sangat tekun bekerja sehingga baru dapat membaca email pada pukul 11 pagi since masuk pukul 8 tadik.....(harap jadik pekerja contoh) ngeh ngeh ngeh....

So far, aku masih bertahan...yeah mata agak berat.. badan agak lesu akibat aktiviti di gym yang agak ganas petang semalam bersama BFF tersayang. Nanti bila ader kelapangan aku tunjuk gambar aku dan BFF berpeluh-peluh di gym dalam usaha kami berdua menurunkan berpuluh-puluh kilo lemak tepu dlm badan nie

Kami mahu kurus!
Di tengah kesibukan bulan Oktober, aku just nak share dengan u olls pasal ilmiah sikit. Bulan Oktober ini adalah yang dinanti2 oleh we all staff Ministry of Higher Education sebab for the very first time organizing international event.

| Persidangan Menteri Menteri Pengajian Tinggi dan Penyelidikan Saintifik Islam Ke 5 |

Perit dan seksa untuk organizing this event mmg dirasai oleh sumer orang termasuk aku. Kerja berbulan2 melambak jer atas meja. Sekarang nie most of us yang bertugas pada hari kejadian dah berkampung kat KLCC. Aku bertugas sebelum hari kejadian. Sekarang rilex sikit sebab role aku untuk event nie dah abih...

Harap u Olls yang baca this entry, baca lah paper mengenai persidangan nie. Its a good start for malaysia to be heard over th e OICians since kita endorse our nation as industrialize-education country. Hopefully this event runs smoothly starting tomorow. Good Luck to all staffs yang bertugas... do it once and for all....


Keratan Akhbar pasal ICMHESR today!


p/s: Esok pepagi i akan gedik2 dekat KLCC untuk  acara lauching conference nie..  i'll keep u olls updated with pictures.... muahahahahahah

Hasta Pronto,



0 comments:

Post a Comment