Pages

Wednesday, October 13, 2010

| New Passport for ME..... |

Salam, since miss morning berkelakuan baik hari nie...aku pun mengorak langkah bertegur sape dengan Encik Blog. Tak sabar rasenyer nak bergossip dengan u olllsss.... ahaks(+_+)/*

Buat pengetahuan korang, aku nie mmg suka shopping... tak kisah lah aper jenis shopping pun aku suka.. sebagai contoh online shopping, window shopping, shopping meng-habiskan-duit boifren, dan yang sewaktu dengannya. Aku penah lupa dirik mase nak pegi bershopping di Bandung, Indonesia. Semata- mata nak pegi berjalan dan bershopping, aku terus apply passport Malaysia n flight tix.... itu kalau kita tengok kat luar Malaysia.

Locally, pun aku tak pernah lepas peluang... Korang kalau naik kereta dengan aku mmg akan paham perangai aku yang suka makan buah langsat(sesat lah maknanya) sebab aku mane penah hafal nama jalan kat mesia ni...  especially KL

Tapi cuba tanya kat Kay Ell nie ceruk mane ade shopping complex... Segala jenis jalan aku tahu.....  
baik darat ataupun udara hehehe

Kat mane nak carik itu ? kat mane nak carik nie..  sampai BFF penah cakap aku nie walking n speaking directory. Bunyik macam hebat kan...tapi sebenarnya tak pun.....biase2 je skill aku...orang lain lagi hebat darik aku...

Tapi 4 perenggan di atas tidaklah menggambarkan sangat ape yang aku nak citer dalam entri kali nie. Cuma aku nak share dengan u Ollss benda yang korang mungkin tak perasan tapi ianya ada.

introducing my new Passport ......


(p/s: maaf sebab muka penat balik kelas terus pi shopping)

Ha.. Kalau korang selalu shopping kat Watson untuk barang2 keperluan peribadi....aku advice amik kad nieh dan add up bilangan kad dalam compartment purse u ollss...hehehe...

Shoppaholic macam aku mmg akan kisah pasal diskon2 yang boleh didapati dimane2 sahaja... barang percuma lagi aku suka...hehehe

Untuk dapatkan kad nie korang kena bayar 12 hinggit untuk membership SEUMUR HIDUP!.. Best kan....



Beli barang sikit jer..(facial wash seketul)

Tak sampai seminit kad nie dah boleh terus guna dan kat dalam dah siap2 ada 200 points.. (SUKA!)
bila u olls nak bayar terus tambah lagi point..... pastu ada cash voucher lagi...

voucher yang bernilai ratusan ringgit
So sekarang pergi memane pun dalam malaysia nie aku akan berjalan dengan passport baru yeay!...



Thats all untuk hari nie... sebelum miss morning buat hal sampai aku rase nak hempuk2 dia dan menghilangkan mood untuk bekerja..baik aku chalo betty chalo....

Hasta Pronto,





0 comments:

Post a Comment