Pages

Thursday, December 09, 2010

It Just Not Enuf..

 A M A R A N: Entry ini akan penuh dengan perkataan sahaja. Sila baca dengan tekun.

Hola Readers... sebagai mengisi tuntutan berblogging, Mak rase berbesar hati mendapat tahu ade beberapa orang menunggu entry baru dari mak nie... Bukan tak nak post entry tapi tak cukup mase dan kekangan yang pelbagai. So sebagai pekerja berdedikasi tahun 2010(walaupun award nie bagi kat dirik sendirik), aku cuba jugak untuk selitkan banyak entry2 terperam kat blog nie. Nak buat entry pun bukan senang. Mane boleh nak hentam kromo kan ...nanti meluat pulak orang bace.


Anyway... Entry yang sependek cerpen ni akan aku pendekkan lagi sebab sesi meluahkan perasaan akan diteruskan jugak. Kalau korang semua sedar, sekarang dah 9 Dec 2010. Lagi 22 hari nak masuk tahun 2011. Mak sangat tak sabar... sebab 2010 nie sangat pahit lah terutamanya suku tahun keempat nie.(wah sangat berbau kewangan). Suku tahun terakhir nie telah mengundang banyak perkara yang mengguris hati dan mematang Fikiran. Menyebabkan aku dewasa lebih cepat daripada waktunya. (dewasa bukan tua okay). Aku telah berusaha untuk berbuat BAIK dengan semua orang tapi ternyata, banyak selok belok hati manusia yang aku tak paham dan menyebabkan aku tertindas oleh keadaan dan masa. Kelas tak ayat aku? Tak sesia amik kelas sastera mase SPM. Kalau boleh aku nak letak jer nama manusia yang membuat onar dalam tahun 2010 nie. Tapi tak sampai hati lah pulak kan... Sabar je Lah. Bak kata orang lain, Mungkin ader hikmah disebaliknya. Yelah mungkin jugak ader hikmah nyer....aku dah nampak dah banyak benda yang sangat mengujakan akan berlaku pada 2011. Mungkin pra syarat untuk dapat yang itu, kena lalui pengalaman yang macam Ha**M nie.

Insya allah aku tak simpan dendam untuk Onar2 yang berlaku pada tahun 2010. Tapi kalau agak2 ader yang payah nak mati ker payah nak beranak ker sila lah datang minta maaf. Aku dh maafkan. Maklumlah aku kan Professional.(Mak aiih kasar nyer bahasa ko niniey, Mane der mak ko ajar cakap kat orang macam nie) Astaghfirullah Tuhanku, ampunkan lah hamba mu yang hina ini...


Sekarang nie banyak perancangan yang perlu dibuat bagi melaksanakan agenda 2011 aku. Korang pun mesti ade azam tahun baru. Sempena Maal Hijrah nie, aku nak berhijrah meninggalkan kaum2 yang suka menunjukkan BESAR diaorang. Sorry guys u are out of my list. Kalau u Olls terbaca coretan nie secara sengaja atau tidak, minta maaf bebanyak tapi u are out of my league. Tak layak "bermain" bersama. 



To all readers, banyak entri yang tahap mega kebaboom yang akan aku hupdate. Tunggu 15 dEcember  Gomen tutup akaun so aku pun boleh bernafas sikit dengan mengarang lebih banyak entri M E G A.

0 comments:

Post a Comment