Pages

Monday, December 27, 2010

Things Are Easy!



Holla Readers..... Counting to 2011? I Am... tapi sebelum 2010 berlalu pergi, aku terlebih dahulu nak meluahkan perasaan. Ini adalah kegilaan sesetengah spesis kat muka bumi nie yang kadang kadang buat aku menyampah sampai bertambah dosa sebab menyampah kat diaorang.

Aku sangat perasan yang LELAKI nie selalu "Make Things Complicated"-konon konon diaorang claim yang they are very detailed in see things... pooodah! Nonsense tau korang nie. Aku tak kata semua lelaki yang suka "Make things Complicated" sebab tipulah aku kalau buat statement macam tuh tapi kebanyakkan memang macam tuh-termasuk Abah aku.. huh!

Geram betul dah aku nie. kalau lah dikurnia kudrat aku, nak jer bakar sorang2(huhu ganas giler statement) Baik mase belajar kat kolej, Baik kat Uni.. Baik dekat tempat keje... suka merumitkan orang lain(aku lah tuh)

Spesis yang suka meRUMITkan benda [ MEN, for god sake] yang dah sedia rumit nie mmg kena ceramah fadzillah Kamsah sekali agaknya baru dia orang sedar yang tuhan bagi kat depa 9 otak bukan untuk menyusahkan orang lain tapi untuk berfikir bagi kesenangan dan kesejahteraan ummah. Things are always simple. Why u have to go and make it complicated?

OST untuk entry nie dah confirm lagu Avril-Complicated

Lelaki - Sangat Complicated kan?
Aku tahu yang penguasaan bahasa melayu aku kurang baik. Sebab kat rumah aku cakap bahasa Urdu(tipu-tipu). Jadik apabila bertemu dengan orang yang DETAIL, aku akan jadik complicated. [aku pun confuse dah maksud complicated sekarang nie].


Sekurang-kurangnye aku bersyukur otak yang Satu nie akan aku gunakan untuk mengisi ruang-ruang pemikiran kosong itu dengan wisdom dan goodness supaya tak menyusahkan orang.

Adios

0 comments:

Post a Comment