Pages

Friday, December 10, 2010

Let's Choose a NEW Ride..

Hola readers, salah satu azam nu year aku nanti ialah memilik kereta sendirik. lesen kereta dah 10 tahun dapat, kete sebijik pun belum punyer (apekah?) So banyak jugak model yang eye-catching.. Untuk uolls i share sikit New Proton Model for 2011.

P/S: Post ini diambil dari entri seorang gadis jelita, SCHA. Sila Klik Blog Si Cantik nie ok....

The Confessions of a Novel-life Honey: Hot and sexy - 5 pahlawan:
Semalam masa aku lepak2 dengan kawan, mereka dok bercerita pasal kereta keluaran proton yang baru. As usual la, aku akan buat muka blur terpinga2 sebab memang x tau. Berita kat tv kul 8 tu akan tertengok time tersalah tukar channel je. Newspaper pulak baca setiap hari ahad. Tu pun bahagian artis. X baca sangat pon, tengok gambar je. Makanya x boleh salahkan orang lain. Memang 100% salah diri sendiri yang terpeka! Ahaha.. 

Pagi ni masa online, barula aku search tengok apa yang gempak sangat pasal Proton Pahlawan Bersaudara ni. Kalau dengar nama Pahlawan melaka ni memang la unik. tapi bila dijadikan kereta, x ke Melayu sangat? Macam kureng gah je... Tak pe2, aku pun berusaha cari pic kereta2 ni. Perghhhh... ligat la! Kagum sekejap tengok kemajuan industri kereta kita. Thumbs up to proton!

TUAH




JEBAT




KASTURI








LEKIU




LEKIR





So amacam? Cantik kan? cakap je la cantik.. Support the locals.. =)
Nice, cool and affordable! x kesah la kalau orang cakap design tiru lotus, naza forte or lancer. It's always a new kick start for proton. Afterall, it helps most ppl yang bercitarasa tinggi tapi x berkemampuan macam aku ni! haha..

Also,credit to mediasiber and rajacopypaste for the pics

 P/S/S: credit to SCHA juga untuk entry nie.

0 comments:

Post a Comment